2007年10月23日

Love Somebody 大搜索線

Love Somebody

Love somebody tonight

Love somebody for life

And I will never never never let the love go

I wanna Love somebody tonight






那天作過的夢

直到今天我還記得

曾經漫無目的的每一天

無所事事地虛晃渡過



為了不忘記重要的人

這樣活下去也是很困難的

希望至少能夠感覺到

我們生存在相同的時代



在找到自我之前

我不斷汲汲追尋的

就只有一件事



Love somebody tonight

Love somebody for life

And I will never never never let the love go

I wanna Love somebody tonight



訂下有朝一日終會重逢的約定

連言語都不足以形容地

以共有的節奏共鳴

不管你我相隔多遠



側耳傾聽風聲

不斷在耳邊縈繞的

只有那首詩



I wanna love somebody tonight



無論何時都不能失敗

我在心底發誓

當我愛上某個人的時候(→當我愛上你的時候)

胸口怦然躍動



Love somebody tonight

Love somebody for life

And I will never never never let the love go

I wanna Love somebody tonight



Love somebody tonight

Love somebody for life

And I will never never never let the love go

I wanna Love somebody tonight



沒有留言:

張貼留言